maandag 11 juni 2012

New comment system

De laatste weken heb ik mijn blog een beetje verwaarloosd, dat is omdat ik het nogal druk had op school. Sinds vandaag zit mijn schooljaar erop en dan ga ik weer bloggen als een gek! 


Op de blog van een vriendin, Fleur van Girly and geeky,  heb ik gelezen over een nieuw reactie systeem. Zoals zij het beschreef leek het mij wel een goed idee om het ook eens uit te proberen: intensedebate.

Eigenlijk is het heel vanzelfsprekend hoe het werkt. Je reactie kan je typen in het vak waar "Enter text right here!" staat. Bij "Name" vul je je naam of pseudoniem in, bij "Email" je e-mailadres (let op: dit wordt nooit publiekelijk vertoond, dit is enkel een verificatie om spam tegen te gaan!) en indien je een blog of website hebt kan je de url ingeven in het vakje bij "Website (optional)". Vervolgens klik je op "Submit Comment" et voilĂ ! 



The past few weeks I have neglected my blog a bit, that's because I wasquite busy at school. But since today my school is out and I'll be back blogging like crazy!

On the blog of a friend, Fleur from Girly and geeky, I've readed about a new commenting system. As she described it seemed like a good idea so I also agreed to try: intensedebate.

It's really obvious how it works. You can put your comment in the box that says "Enter text right here!". In the box "Name" you enter your name or pseudonym, in "Email" you enter your email address (note: this is never shown publicly, this is only a verification to prevent spam!) And if you have a blog or website you can enter the URL in the box underneath "Website (optional)". Then click on "Submit Comment" et voila!

With love
Charlotte.X