zondag 17 juni 2012

Fashion // MOVEMENT#19 // KASK Ghent graduation show 2012






Pictures by Flanders Fashion Institute 




Pictures by  Thijs Goossens 


MOVEMENT #19
Griet Mertens // Can we be part of the plan


Hallo daar!

Dit weekend was ik één van de modellen die mee liepen in de KASK Gent eindejaar show. Ik showde de creatie van master student Griet Mertens.

Can we be part of the plan

Mogen we een robot zijn?
Mogen we meer zijn?
Mogen we een wil hebben?
Mogen we voelen?
Mogen we verliefd worden?
Mogen we religieus zijn?
Mogen ook wij deel uitmaken van het grote plan?

Zowel backstage als op het podium hadden we veel plezier beleefd. The kleren waren echt héél mooi gemaakt met zorg en liefde. Ik wil graag Griet bedanken en haar veel succes wensen in haar verdere carrière!

PS: Diegene met de korte bruine rok, fluo geel hemdje en wit vestje, dat ben ik! Met de maskertjes en de kartonnen haarstukjes ben ik bijna onherkenbaar. 

BACKSTAGE 


the group 


my model friend Michel & I #CRAZINESS



Hi there

This weekend I was one of the models in the KASK Ghent graduation show. I showed the creation of master student designer Griet Mertens.

Can we be part of the plan

Can we be a robot?
Can we be more?
Can we have a will?
May we feel?
Can we fall in love?
May we be religious?
May we be part of the big plan?

We had lot's of fun backstage and on stage. The clothes were so beautiful made with care and love. I want to thank Griet and wish her good luck with her further carrier!

With  love
Charlotte.X


PS: On the pictures, I'm the one with the short brown skirt, neon yellow blouse and white vest.