vrijdag 13 juli 2012

Holiday // Orange

 Romeins theater van Orange
Roman theater of Orange


Gezellige terrasjes 
Sunny places 

In het park
In the parc

Hoi hoi

Momenteel ben ik  met de ene hand de vakantiefoto's die we tot nu toe al hebben allemaal aan het bekijken en aan het bewerken terwijl ik in mijn andere hand een frisse Desperados heb. En dat allemaal bevind zich nog eens plaats onder het afdakje van het "poolhouse" aan het zwembad hier in Lutopie, Zuid-Frankrijk.

Ik kan jullie nog niet alle foto's laten zien want dat is zeer veel werk maar wat ik al wel kan/ wil doen zijn de foto's van ons dagje in het stadje Orange online zetten. Het was een geweldige dag! Veel zon, zeer warm, niet té veel volk & prachtige architectuur! Een dagje om U tegen te zeggen dus. Orange, zeker een aanrader! En dan zou ik ook zeker het Theater van Orange bezoeken. Zeer indrukwekkend en toch rustgevend. Wat ook echt de moeite is: de Franse keuken! Altijd vers en met véél olie. Heerlijk!

Zonnige groetjes
Charlotte.X 



Hi there

At the moment I am editing with one hand holiday photo's and with the other hand I'm drinking some refreshing Desperados. And all that is located under the roof of the "pool house" at the here in Lutopie, Southern France.

I can't show you all the pictures yet but I can show you some pictures we took on the trip in Orange. That was a great day! Lots of sun, very hot not too many people & some beautiful architecture! Orange is definitely worth a visit! And certainly the Theatre of Orange. Very impressive and yet relaxing. And do not forget the French kitchen, JUM! Always fresh and with lots of oil. Delicious!

With lots of sunny greetings
Charlotte.X